Het is een hele zware dag geweest !

Mijn langverwachte afspraak met mijn dokter is op een desillusie uitgedraaid.

Ik had eerst afspraak bij de pijn psycholoog en nadien aansluitend dus een afspraak bij mijn dokter.  Die had echter geen tijd voor mij en kon me dus niet zien.
Daar stond ik dan in de gang... weg tijdstip van ingreep, weg verwachtingen...

Ik had heel graag de datum geweten omdat de pijn zo erg is dat ik gewoon een datum wil om naar toe te leven, om mezelf op te peppen en te zeggen : kom op meid, je kan het, nog zoveel dagen en je hebt je stimulator terug.
Helaas, het is me niet gegund.

Mama moet bellen voor een volgende afspraak.  Dat zal weer weken wachten worden ! En ik  ondertussen maar pijn lijden zonder enig doel.  Want mijn pijn heeft geen doel, hij is er en blijft er



Leave a Reply.