De vakantie is bijna afgelopen, ik hoop dat iedereen heel veel heeft kunnen feesten en dat de warmte van de familie voelbaar was.
Wij hebben niet gevierd, ik had heel veel pijn en we hadden er niet echt zin in.
Mijn psychiater heeft gezegd dat ik mijn schooljaar in twee moet verdelen omdat mijn gezondheid het niet meer aankan ! Ik moet dit schooljaar de helft van mijn vakken afleggen en het volgend schooljaar de andere helft. Hierdoor zal ik GEEN schoolvriendinnen hebben. Hij vertelde me dat ik mijn vrienden buiten de school moest gaan zoeken. Ik heb al een schooljaar verloren door mijn ziekte, nu komt er dus terug één bij. Dit valt me heel zwaar.
Zie het als een mislukking en vind het helemaal niet leuk. Niemand begrijpt dit en ik zal heel erg in de school uitgelachen worden omdat niemand weet wat het is om zoveel te verliezen door ziek te zijn.
Daarom is het nog moeilijker omdat pijn niet op je gezicht staat geschreven, ze denken al heel snel dat je dom bent. En dat ben ik helemaal niet maar de mentaliteit op een middelbare school is verre van begrijpen.
Daarom lieve mensen kijk ik er niet echt naar uit om maandag terug te herbeginnen.
Veel liefs iedereen,
Sarah



Leave a Reply.