Het is al lang geleden dat ik nog iets schreef... Er is dan ook al heel wat gebeurt, ik moest al vaak naar het ziekenhuis en mijn stimulator ligt weer stil.. ER is een probleem aan het connectie stuk. Dat is het stukje dat de elektrode verbind met de stimulator zelf, telkens als ik met mijn rug ergens tegenkom krijg ik een stroomstoot.  Heel pijnlijk en niet leuk.  Ik moest hem uitzetten omdat het niet meer vol te houden was.
Ik hoop dat ze in het ziekenhuis iets gaan willen doen want dit hou ik echt niet vol, ik heb nu een vervroegde afspraak maar dit enkel omdat mama aandrong.  Ze denkt niet dat ze er iets gaan aan doen want zo klonken ze aan de telefoon.  Ik ben nu heel erg bang dat ik een ding in mijn lichaam ga hebben dat ik niet kan gebruiken.  Ik hoop dus dat ze iets gaan doen.
Donderdag is het terug school, ik ga maar weinig kunnen gaan want de pijn is heel erg.  Ik ga éénmaal als bednet opgestart is les kunnen volgen vanuit mijn kamer, dat zal mij al heel wat helpen.
Lieve mensen allemaal, bedankt voor al jullie steun, zonder zou ik het niet volhouden.
Ik wens jullie alle liefs toe en hoop dat jullie nooit moeten meemaken wat ik meemaak.
Heel veel liefs
Sarah



Leave a Reply.