Deze avond moet Zip terug naar de dierenarts.  Normaal gezien komt hij steeds als ik roep dus ik hoop dat hij me vanavond niet teleur stelt en onmiddellijk komt als ik hem ga roepen....
Hij moet een nachtje daarblijven omdat hij gecastreerd moet worden !!!

Ik hoop dat hij nadien niet teveel pijn gaat hebben want dat zou ik helemaal niet leuk vinden.

Wij, mijn broers en ik hadden een leuke kartonnen doos buiten gezet met een zacht lakentje erin, wel, deze morgen was die helemaal verdwenen.... iemand stal het huisje van ZIP, hoe durven ze !!!!! Arno was hier heel droevig over, hij had net ervoor het deken eruit genomen en opgehangen om te drogen, en foetsie de doos was weg !!!

Het is wel een goeie afleiding voor mijn pijn maar toch, die blijft maar overheersen en het blijft vechten om de avond te halen.  Dan moet ik nog aan de nachten beginnen.... De psycholoog kan dan wel zeggen dat ik MOET aan mijn pijn denken en er moet blijven bij stil staan want dat het me vast iets wil zeggen.... de realiteit is toch wel heel wat anders.  Ik wil best ruilen met hem !!

Liefs




Leave a Reply.