Ik kan eigenlijk heel kort zijn, wachten, wachten en nog eens wachten.
Ik had pijn aan mijn poep van zo lang in mijn rolstoel stil te moeten zitten.  Er zaten nog mensen te wachten die afspraak hadden einde van de voormiddag... Leuk als je dan binnen komt om 13h40.  Ik had afspraak om 14h.

Ze hadden zoveel vertraging dat ik eigenlijk al weg wou.  Vandaag was mijn broer Arno mee, zo ging de tijd toch iets sneller voorbij maar toch !?

Ik had een verpleegster (niet mijn vriendin maar ze bleef vriendelijk vandaag !) en zij regelde op een kleine vijf minuten mijn stimulator.  Ze schakelde de sensor uit en klaar was kees.  Ik mocht terug naar huis.  Geen dokter, geen verdere info.

Mama vroeg naar de reden van mijn stroomstoten bij het opladen maar daar kon ze niets over vertellen !!!

Mijn volgende afspraak bij de dokter is pas eind oktober.  Voel mij daar echt niet goed bij moet ik eerlijk toegeven.  Het is niet in orde en toch moet ik het maar zien te redden ?!

Vrijdag moet ik terug bij de psychiater gaan, hem zal ik proberen in te schakelen om iets gedaan te krijgen.  Die staat blijkbaar toch wel achter mij en kan zich ook niet vinden in de manier waarop ze soms met mij omgaan...

Veel liefs aan iedereen,
Sarah
Heidi
7/26/2011 03:58:17 am

amaai Sarah, da is echt ne tegevallen vandaag.
En dit kan niet meer, dat heb jezelf ook wel door.
Probeer zeker de psychiater in te schakelen, huisdokter? want dit kan je niet zo laten.
Hopelijk kan je vlug de dokter zien.
Is dat een neuroloog of welke "soort" dokter anders?
Anders moet je opzoek gaan naar een andere (zelfde) dokter.
Succes meid, heb met je te doen xxxx

Reply



Leave a Reply.