Vandaag zie ik het helemaal niet zitten !!!!!!!!

De pijn is niet te doen en ik moet naar die psychiater toe en ik wil het niet !!!!!!!!! Ik ben verplicht van de dokter omdat ik een kind ben en hij de beste ondersteuning wil voor mij....
Kan allemaal wel zijn maar ik moet ook al bij de pijn psycholoog en ik vind dit van het goeie teveel !!! En heb er dus helemaal geen zin in.

Voor mij geeft dit stress en geen hulp.  Weer meer dan een uur in die auto zitten voor wat gezaag aan te horen en gepreek... kan ik eigenlijk best missen.  Laat mij vooral met mijn vriendinnen optrekken en eens goed lachen en ik ben helemaal herboren !! Bij die psychiaters wordt je alleen maar depri.  Allez ik toch !

Die mensen moeten er zijn zeker weten maar dan voor mensen of kinderen die psychische problemen hebben en echt geestesziek zijn want dat is eveneens een erge ziekte.  Ook die mensen worden zelden begrepen.

Ik zie er het nu helemaal niet van in en zal mij hiertegen blijven verzetten...

Ik wil dat de pijn stopt, mijn voeten en handen niet meer dik en blauw verkleuren, dat ik terug alles kan doen wat anderen doen.... Dat wil ik niet zitten praten over onnozele dingen waar ik niets aan heb.

Ik zal er helaas door moeten, die man gaan trotseren zoals al de rest.  Een kind van 14 moet alles ondergaan, heeft geen inspraak ......
Hiervoor wordt ik aanzien als een "kind" die niets kan beslissen maar als het "hen" goed uitkomt ben ik plots oud genoeg en denken ze dat ik een volwassene ben.  Begrijpen wie begrijpen kan !!

Ik kreeg gisteren twee mailtjes van klasgenoten.  Dat deed me deugd en daar heb ik iets aan.... Ook de vele reacties op mijn pagina, dat sterkt mij... Zoiets heeft een mens

Liefs
Sarah



Leave a Reply.