Het is helaas weer een tijdje geleden dat ik nog iets kon schrijven.  Sorry hiervoor.

Ik ben dan ook heel erg ziek geweest.  Een bacterie die maar verliefd lijkt te zijn op mijn longen : mycoplasma noemt ze zich graag.  Het is al de tweede maal op een paar maanden tijd dat ze haar huisje had gebouwd in mijn lichaam.  Pffff, ik had liever gehad dat ze mij niet gekozen had maar ja, je hebt het niet altijd voor het kiezen.

Ik heb wel mijn juf moeten afbellen waardoor ik weer twee dagen geen les heb kunnen krijgen, de psycholoog is ook afgebeld moeten worden plus mijn weinige uitstapjes, alles moest er aan geloven.

Vanaf vandaag is mijn koorts iets minder erg, alleen voel ik me nog steeds heel ellendig en nog heel misselijk.  Daar heeft mijn antibiotica veel mee te maken natuurlijk....

Hopelijk gaat het volgende week weer stukken beter want ik moet dinsdag bij mijn dokter in het ziekenhuis gaan en ik hoop wel iets nieuws te kunnen vernemen.

Ga nu terug rusten want ben nog heel snel moe.

Veel liefs va



Leave a Reply.