Gisteren moest mijn mama naar haar huisarts gaan, ze was in de wachtzaal het boek aan het lezen dat ik kreeg van Doug Owsley... Ze gaf wat uitleg toen hij vroeg wat voor intressants ze aan het lezen was.
Hij stelde onmiddellijk voor dat ik zijn echt skelet mocht lenen om te ontleden of te onderzoeken en alles over te leren, zijn grootvader heeft er het menselijk skelet mee geleerd en hij heeft het ook gebruikt tijdens zijn studies.
Hoe cool is dat !!!!!
Het ligt in een grote doos alles tussen elkaar, er zou wel een stukje ontbreken en hij daagt mij uit om te zeggen welk het is.
Ik hoop dat ik niemand teleurstel. Ik ga er foto's van maken, het volledig op zijn plaats leggen en dan alles doorsturen en kijken wat Mr. Owsley van mijn werk zal vinden.
Ik zal het na de examens gaan halen want moest ik het nu al hebben zou er van leren helaas niet meer veel van in huis komen, ik zou altijd met de botten bezig zijn en niet meer met mijn huistaken of lessen.
Ik heb dus echt iets om naar uit te kijken.
Morgen bij de psycholoog in het pijncentrum. Ik heb weer veel te vertellen.
Liefs
Sarah



Leave a Reply.