Het is al een hele tijd geleden dat ik nog iets van mij heb laten horen.  We waren op vakantie en daar heb ik beperkt internet toegang en helaas niet genoeg download om op mijn blog te gaan.

Onze vakantie was wel leuk maar het meubilair was echt beneden alles, je viel door je stoel als je erop leunde en de bedden om te slapen waren verschrikkelijk !!
Resultaat : heel veel meer pijn en niet kunnen slapen.

Toch heb ik doorgebeten en zijn we gebleven en heb ik er het beste van gemaakt.  Ik ben ook tijdens mijn vakantie naar het ziekenhuis moeten gaan maar heb nog niet veel nieuws te vertellen, alleen dat ik terug afspraak heb op 1 februari.  Ik hoop echt dat we dan een datum kunnen vastleggen en mijn bloedresultaten terug beter zijn.  Ik ben het wachten beu.

De school herbegint maandag en ik ben er weer niet bij.  Mijn operatie van in december is nog niet doorgegaan en die van januari dus ook niet, alles blijft maar verschuiven en ik zit hier ondertussen thuis en wordt bijna gek van verveling en vooral : IK MIS DE SCHOOL.

Ik heb mijn dokter een persoonlijke brief geschreven en hoop dat hij hem leest en beter zal begrijpen dat ik niet meer WIL wachten.  De school roept mij !!!

Ik wil leren, plezier maken met vriendinnen maar bovenal gewoon lekker gek doen !!!

Misschien ooit



Leave a Reply.