Vandaag is me iets heel bijzonder overkomen...

Twee schoolvriendinnen die ik jaren niet meer gezien had omdat we op een andere school zaten zijn vandaag bij mij op bezoek gekomen....  Ze hadden een verrassing voor mij mee.

Ze zijn op eigen initiatief wafels en koekjes gaan verkopen die hun mama en oma speciaal gebakken hadden.  Ze zijn van deur tot deur gegaan in die sneeuw en kou van de afgelopen week.  En dit om geld in te zamelen om mijn neurostimulator te kunnen betalen.

Ik was bijzonder onder de indruk vooral omdat ik hier helemaal niet van op de hoogte was.  Ik heb als ze weg waren wel een traan moeten wegpinken. Dat ze dat voor mij gedaan hebben !!!  Ik kan er nog altijd niet van over.

Heel erg bedankt aan de oma van Elga en de mama van Dorien omdat ze zoveel werk gehad hebben met het bakken <3 <3

En ook aan Dorien en Elga heeeeeeeeeeel erg bedankt.
Ik kan het niet genoeg zeggen DANK U WEL !!!

Liefs
Sarah

Kijk naar de foto's die ik er vandaag bijgezet heb !!!
Elga x
1/8/2011 03:38:19 am

Graag gedaan, ik hoop dat we je er mee geholpen hebben. Het is miss niet zo veel in vergelijking met het geld dat je nog nodig hebt, maar we hebben ons best gedaan. We hebben dit zeker met veel plezier gedaan, en hopen dat je snel beter wordt!!
-xxx-

Reply



Leave a Reply.