TV

4/29/2011

0 Comments

 
Vandaag is de pijn weer heel erg aanwezig.....
ik had wel wat afleiding op de tv vandaag, het sprookjeshuwelijk waar iedereen het al weken over had.

Het was heel mooi maar echt niets voor mij.  Ik zou al die chi chi niet willen.  Het hoort er bij dat wel maar ik zou er mij absoluut niet in mijn gemak in voelen. 
En dan die hoeden zeg alstublieft, juist een paasei of een half bord dat opzij je hoofd hing... Hoe kunnen ze hier nu voor kiezen ??????

Gelukkig leef ik in de gewone wereld en moet ik aan zo een dingen niet meedoen.

Woensdag moet ik terug naar het ziekenhuis, dat is het echte leven.  Bij de psycholoog weliswaar maar toch, ik moet er naartoe.... En zaterdag naar de psycholoog hier bij ons in de buurt.  Het kan niet op !?!?!?

Ik wens iedereen een heel fijn weekend toe met veel liefde en plezier op de voorgrond.

Liefs,
Sarah



Leave a Reply.