School

12/29/2011

0 Comments

 
Mijn lichaam kan niet meer.....
Daarom zal ik mijn schooljaar niet in één keer kunnen afmaken en het moeten opsplitsen in twee of meer jaren.
Dit vind ik helemaal niet leuk. Maar de school verwacht van mij zoveel als van een gezond kind en dat kan ik niet opbrengen. Vandaar dat ik dit schooljaar de helft van mijn vakken moet afleggen en volgen en volgend schooljaar de andere helft. Ik verlies dus terug een schooljaar. Ik heb het hier dus echt wel heel moeilijk mee.
Ik kan gelukkig wel bij de psychiater en pijn psycholoog terecht maar daarom doet het me niet minder. Ziek zijn en school is dus echt niet te combineren. Ik vraag mij af of het zo ook is met kinderen die kanker hebben. Ik hoop echt van niet, dit wens ik echt niemand toe. Ze weten niet wat ze kinderen aandoen, je moet al zoveel opgeven omdat je ziek bent en dan doen ze nog zo moeilijk in scholen, die zijn echt niet afgestemd op kinderen die ziek zijn en dat vind ik heel erg jammer. Politiekers denk ook eens aan ons !!!!!

Prettige eindejaarsfeesten iedereen.
Liefs
Sarah



Leave a Reply.