Het is zeer moeilijk om de schooluren de combineren met het bednet avontuur... Ik loop maar van her naar der en het is al zo moeilijk voor mij om te stappen !
De pijn is zo erg dat ik niet weet hoelang ik dit nog kan volhouden !!
Volgende week mag ik naar het ziekenhuis bij de dokter en HOOP ik dat hij iets wil doen aan mijn kapotte stimulator of toch een deel ervan.
Ze weten niet zo goed wat ze er kunnen aan doen of, of ze er wel iets willen aan doen.
Heb mijn dokter al niet meer gezien sinds de draadjes eruit zijn gehaald, dus al van in de eerste week van Juli. Ik weet dus niet wat hij ervan zal vinden maar hem kennende zal het weer niet simpel zijn.
Ik weet ondertussen dat ze als ze iets willen doen ik terug geopereerd zal moeten worden omdat alles ingeplant is..
Het zijn dus nog een paar spannende dagen voor ik iets zal weten.
Vandaag kreeg ik mijn nieuw lessenrooster.  Het is echt niet in mijn voordeel, hoe ik alles moet blijven volhouden, ik zou het niet weten.  Ik hoop dat mijn mama iets kan regelen met de school, dit lessenrooster is wel het definitieve dus daar kan niets meer aan veranderen !!
Ik ben zo moe dat ik niet meer echt de fut heb om te vechten, ik zie wel wat er gebeurt..

Veel liefs
Sarah



Leave a Reply.