Vandaag wil het dus echt niet lukken !!
Zit aan de oplader en krijg de ene stroomstoot na de andere.  En ik kan jullie verzekeren : het doet veel pijn, het loopt van aan mijn batterij, loopt zo door de draad naar mijn elektrode in mijn ruggengraat.
Daarstraks lag Witchat tegen mij toen ik zo een stroomstoot kreeg, ze sprong wel drie meter de hoogte in en plantte haar nagels in mijn arm.  Ze durft nog amper bij mij komen.
Ik hoop maar dat zij er geen pijn van heeft gehad.

Hier had ik niet op gerekend, je begint aan een avontuur en je weet eigenlijk niet wat je te wachten staat.
Het is voor mij een tegenvaller, in het ziekenhuis zeggen ze me dat ik mijn stimulator dan maar moet uitschakelen maar ik zit ongeveer 5 uur aan die oplader, moet ik mijn stimulator dan zoveel uur uitzetten ?? Wat heb ik er dan aan ?

Hopelijk kan ik er morgen met de psycholoog in het ziekenhuis over praten. 
De instellingen zijn nog niet aangepast en voor mij lijkt het allemaal tijdverlies, ik voel dat ze niet goed zijn dus kan het mij niet vooruit helpen, hoe sneller ze bijgeregeld worden hoe sneller ik er effect kan van voelen toch ?

Op naar het volgende avontuur zeker. 

Liefs
Sarah
7/18/2011 07:04:34 pm

Allé dat kan toch niet meer zo. Ge hebt er meer last van dan goed en dat afzetten is ook geen oplossing. Dat is dan toch niet goed ingeplant? Ik hoop dat het vlug beter gaat xxx

Reply



Leave a Reply.