Ik wil iedereen een vrolijk paasfeest wensen...

Ik hoop dat jullie van het lekkere weer hebben kunnen genieten en dat het familiegevoel heel sterk aanwezig was.

Ik ben bij tante Sonia en peter Clo Clo geweest, dat is de peter van Jannick.  Al 16 jaar gaan we daar pasen vieren.  Het is een vriend van mijn ouders en het is er altijd super leuk.

De pijn is nu helaas niet te harde, ik heb een beetje meegespeeld met mijn diabolo en het waterpistool.
Dit kunnen ze me al niet meer afnemen.  De enorme extra pijn zal ik er dus wel bijnemen...

Ik heb al op mijn Dorsoo bedje gelegen om al wat te bekomen, nu die extra medicatie en ik zal wel zien hoe het zal lopen deze nacht.  Ik vrees er wat voor maar zal het wel zien, ik focus me op het positieve en zie wel wat op mijn pad komt.
Ik word omringd door hele lieve mensen, die me begrijpen en heel erg met me rekening houden.  Wat kan ik me nog meer we



Leave a Reply.