De paasvakantie is voorbij !!!

Ik ben veel naar het ziekenhuis gemoeten maar het mooie weer heeft veel goedgemaakt.

Ik hoor volgende maand van de school of ik volgend schooljaar met BedNet les thuis kan volgen.  Ben heel benieuwd want dit zou voor mij wel een verschil maken.

Ik hoop dat al mijn vrienden genoten hebben van hun vakantie, sommigen onder hen zullen niet blij zijn dat de lessen weer herbeginnen en ze terug vroeg moeten opstaan.  Ik, ik zou niet liever willen dan naar school gaan.  Ik mis de sfeer, de vriendinnen en vooral de leuke roddels.

Nu is het maar saai om je dag door te komen, als je gezond bent en je bent thuis, dan kan je van alles ondernemen, met je vrienden of weet ik veel wie....
Als je ziek thuis ben is er niet veel aan, weggaan lukt niet, vrienden zijn op school en de pijn is er zonder ook maar één moment te stoppen !!

Dus echt niet zo leuk als iedereen denkt.

D



Leave a Reply.