Straks is het zover, deze middag vertrek ik naar het ziekenhuis voor mijn hersteloperatie van mijn stimulator.  Eindelijk ! Ondertussen zitten we al een paar dagen zonder verwarming, sinds gisteren definitief na het bezoek van de chauffagist die de boiler moest afzetten omdat het levensgevaarlijk was.  Dus geen warm water en geen verwarming en dit voor een paar dagen, hopelijk kan hij vrijdag langskomen want thuiskomen in een ijskoud huis na mijn operatie is niet echt iets om naar uit te kijken..
Ik hoop dat alles goed mag verlopen en dat de pijn van de ingreep wat meevalt. Ik weet dat ik als eerste in de operatiezaal zal gaan dus mensen denk eens aan mij op woensdag rond 8 uur.
Ondertussen doet Ziva hier haar best om iedereen fit te houden. Ze is verschrikkelijk speels en helemaal nog niet zindelijk... Mijn mama heeft er haar werk mee.  Midden in de nacht moet ze ook nog buiten en dit met zo een koud weer.  Bedankt mama dat je dit voor mij wil doen.
Lieve mensen bedankt voor jullie steun en hopelijk tot binnen een paar dagen.
De pijn is amper vol te houden zeker met de koude nu zowel binnen als buiten.

Veel liefs
Sarah



Leave a Reply.