Vandaag hang ik weer al een paar uur aan de oplader.  Heb lectuur bij me dus de tijd gaat wel wat voorbij !?
Kreeg weer al verschillende stroomstoten en dit is echt niet leuk. Mijn stimulator uitzetten doe ik ook niet want dan is al mijn moeite voor niets geweest, altijd aan dan weer af !

Straks komt Leonie en haar zus Lara op bezoek.  Daar kijk ik al naar uit.  Kunnen we weer wat bijpraten en hoef ik niet zo te piekeren over het ding in mij dat niet werkt zoals het zou moeten.
Morgen heb ik dan de psychiater waar ik naartoe moet, zal weer vroeg opstaan zijn want we worden daar al om 8h30 verwacht.  We moeten zonder enige file 1 uur rijden dus..

Maar ik ga hem proberen in te schakelen om ze in het pijncentrum wat wakker te schudden en ik zo echt niet vooruit kan gaan en ik echt wel wanhopig aan het worden ben !? Ik wil zoveel dingen doen, nog zoveel dingen beleven, het is niet eerlijk dat mij dat niet gegund kan worden.

Zaterdag is er ons buurtfeest, georganiseerd door de kinderen van de caban of het kamp.  Mijn mama en mijn meter staan in voor de catering en wij voor het versieren, de spelletjes en de standjes.  Is altijd heel leuk, als het weer meezit natuurlijk.  ook een kampvuur zou erbij moeten en als afsluiter een heerlijke dansje.  Ik zoek met mijn twee jongste broers de muziek morgen al uit.  Ik zie het zo al helemaal voor mij.  De foto's zet ik wel in mijn map foto's als ik terug wat uitgerust ben.  Mijn zetel staat wel al klaar maar ik stap toch wel veel rond die dag en dat moet ik de dag nadien heel erg bekopen met veel extra pijn.  Maar ik heb het er voor over.  Als iedereen het maar leuk heeft.

Liefs



Leave a Reply.