Ben in shock uit de operatiekamer gekomen. De dokter was zo kwaad op mij geweest en de verpleegster ook. De operatie was terug onder plaatselijke verdoving terwijl dit niet afgesproken was. Er was ook iemand bij van de firma om het probleem mee te helpen oplossen.  Omdat het niet verliep zoals ze verwacht hadden stonden ze daar maar te roepen tegen mij en ik mocht ook niet klagen dat ik pijn had. Ik moest maar minder kleinzerig zijn. De verpleegster van het pijncentrum die erbij was, ik mag er niet meer aan denken. Ik sta ermee op en ga ermee slapen zo een nachtmerrie was het.
Het goeie nieuws is dat mijn probleem met de stroomstoten opgelost lijkt. Ik had 35 haken en die zijn er vandaag uitgehaald. Ben nadien flauw gevallen want heb nog steeds heel veel last van een lage bloeddruk. Ik voelde me al slecht toen ik opstond maar had toch gehoopt dat het zou overgaan. Gelukkig was het die lieve verpleegster en mocht ik gaan liggen, het had niet anders gekund anders lag ik op de grond.
Het was een hele hele nare ervaring en ik huiver al bij de gedachte van nog een operatie. Mijn dokter heeft tegen mij gelogen en dan vind ik bijzonder jammer. Ik ga hem hier zeker over aanspreken als ik hem nog eens zie, ergens eind januari. Ten minste als hij het dan is, je hebt afspraak in het pijncentrum maar daarvoor wil dit nog niet zeggen dat je je eigen dokter hebt.
Veel liefs aan iedereen
xxxx



Leave a Reply.