Onze puppy is een feit, donderdagochtend zijn we haar gaan halen.  Een pracht van een beestje ! Foto's staan op mijn facebookpagina.
Ze vraagt bijzonder veel aandacht als ze wakker is, elke seconde moet er op haar gelet worden of ze zit wel ergens aan of achter.  Heel leuk voor ons maar minder voor mijn mama ! Haar behoeft doet ze buiten, af en toe nog een klein ongelukje maar ze is nog maar 7weken en drie dagen oud. 
Helaas gaat het niet zo goed met mij, ben de laatste weken heel erg ziek geweest, blijkt dat mijn lichaam mijn pijnstillers niet meer verdraagt en ik alle nevenwerkingen samen op een paar uur kreeg. Het was niet leuk.  Wat we nu verder moeten doen weet ik niet, maandag moet ik terug naar het ziekenhuis gaan en hopelijk weten ze daar nog wat ze me kunnen geven want hun adviezen raken stilaan op.
Op de school is het ook niet zo makkelijk, leerkrachten verwachten immens veel van mij, kijken niet naar mijn beperkingen zodat ik evenveel als anderen moet doen tot zelfs alle tekeningen voor PO moet ik bijwerken, heb nu één week de tijd om alles in te halen, de school is al twee maand bezig.  Ik moet al niet meer denken van veel slapen want ik haal het niet. Dat met al mijn toetsen en taken. Ik haal het niet hoe graag ik het zou willen. Ik ben ziek, wil heel veel maar kan niet functioneren zoals een normaal gezond kind. Helaas vergeten ze dat in de school zo lijkt me.
Ik kan niet meer dan mijn best doen.
Veel liefs voor iedereen.
Sarah
10/3/2022 04:21:30 am

fuck you google watch hd and die of pleasure

Reply



Leave a Reply.