Donderdag heb ik mijn bloed laten nemen, de eerste resultaten waren al iets beter dan de keer ervoor, nu maar hopen dat de rest ook verbeterd is en dat het goed genoeg is voor de dokter in het ziekenhuis.

Ben terug heel slecht, morgen zal ik terug bij de kinderarts moeten gaan, ik durf nog amper te ademen omdat elke beweging zoveeeeel meer pijn doet.  Elke huid die maar ik contact komt met mijn kleding is een ware marteling.  Ik kan er echt niet meer tegen... Ik ben zo moe of toch mijn lichaam ook al slaap ik in mijn Dorsoo bedje telkens een paar uur, mijn lichaam put zich te veel uit tijdens de dag dat het niet volstaat.

Ik hoop dat ze in het ziekenhuis snel iets gaan doen of ik wordt echt hopeloos.  heb nog zo veel te doen voor school, ik wil dat afwerken maar mijn lichaam wil het niet.  Doorbijten Sarah spreek ik mezelf moed toe.  Hopelijk lukt het tegen morgen en gaat de koorts niet nog meer stijgen..

Tot later lieve mensen.

Liefs
Sarah



Leave a Reply.