Het is al weer een tijdje geleden dat ik nog iets kwam schrijven.  Ik zat vorige week aan zee met mijn broers die met grote onderscheiding zijn geslaagd voor hun eindexamen van de lagere school.  Ik ben blij voor hen, ik weet ook nog wat gevoel ik had toen ik slaagde een paar maanden geleden voor de examencommissie.  Het is niet te onderschatten en zij lukten van de eerste keer.

Met mijn pijn is het heel erg gesteld maar ik ben volop aan het aftellen.  Dinsdag is het zover, dan word ik opgenomen en woensdagochtend heel vroeg is het aan mij.  Ik ben blij al klinkt dit raar dat je blij kan zijn voor een operatie.

Ik kan momenteel niet zitten, liggen of staan, dus is het nu een combinatie van alles, even zitten, dan even staan, dan even liggen en zo de ganse dag en nacht door.  Ik hoop dat het toch wat beter zal zijn want zo in het ziekenhuis rondkruipen is niet echt mijn ding, daar zien ze me of kunnen ze me in slechte staat zien en dat heb ik niet zo graag.  Ik wil stoer zijn, mij niet laten kennen, een straffe meid lijken, ik ben het ook soms wel maar soms, heel soms ben ik ook een bang vogeltje.

Bedankt aan alle facebook vrienden die me zooo veel en erg steunen, jullie doen me hiermee veel plezier.
Ik hoop dat ik op een dag iets voor jullie kan terugdoen.

Veel liefs en warmte gewenst.
Sarah



Leave a Reply.