Morgen vertrek ik dus voor een paar dagen naar zee, samen met mijn twee jongere broers en mijn mama.  Ik kijk er enorm naar uit en hoop dat het leuk zal worden.
ER staan al een paar leuke romantische films op mijn programma. 
Arno en Leander moeten op 20,21 en 22 juni examen gaan afleggen en op 22 juni komt Lies voor een nachtje en dagje ons gezelschap vergezellen.  Dat kan alleen maar leuk worden.

Met de pijn is het iets minder.  Ik vind het ook heel frustrerend dat ik mama niet kan meehelpen met inpakken en de auto vullen.  Ik help graag mama maar nu moet ze het zonder mij doen en ze is al zo moe.
Dag en nacht staat ze voor me klaar en dit doet ze al jaren.  Ik zie dat het heel zwaar geworden is en toch doet ze elke dag met een grote glimlach alles voor me wat nodig is.  En daarom ook dat ik voor haar iets wil doen...

Morgen zal het wel beter gaan, allez, zondag want de autorit tot ginder is ook al zo een marteling.  Onze wagen is al heel oud en de vering is niet meer wat het moet zijn en dan voel je echt elke hobbel in de straat en geloof me er zijn heel wat hobbels of putten in onze wegen.

Een prettig weekend voor iedereen en tot later.
Liefs



Leave a Reply.