Ben eindelijk iets beter.  Sinds gisteren zo goed als koortsvrij.  Eindelijk kan ik terug iets meer rondlopen.  Was die zetel echt wel beu.

Vandaag ook al terug les gekregen.  Het ging wel maar ben spijtig genoeg snel moe.  Maar ook dat zal snel weer weg zijn.  Ik ben geen stilzittend iemand dus....

Morgen mag ik dan eindelijk terug naar het ziekenhuis.  Ik HOOP echt eens goed nieuws te krijgen.  Ik wacht er al zolang op.

Dus iedereen, morgen rond 13h15 eens hard aan mij denken.  Misschien gaat het dan wat vooruit ?!?

Ik heb best wel stress, mijn dokter is dan ook zo onvoorspelbaar.  Afwachten dus !

Mijn pijn is nog niets minder geworden, integendeel.  Het blijft maar toenemen en ik ben dat zo beu, ik mis de school verschrikkelijk, mis de vrienden en de leuke momenten in de klas en op de speelplaats.....

Dus hopen dat het nu eens snel in orde komt.

Veel liefs iedereen..
Sarah



Leave a Reply.