Het gaat helaas nog steeds niet zo goed met mij....

ER is wel iets waar ik ENORM naar uitkijk en dat is dat ik morgen Lies nog eens ga zien.  Ze woont op ongeveer 106 km van bij mij !!

Ik ken haar eigenlijk via mijn mama, en mijn mama heeft haar leren kennen via Heidi en Natalie, allemaal echte pure Clouseau fans. Mama ging naar elk concert en heeft hen daar leren kennen via een gezamenlijke vriendin Annelies die de dochter is van de peter van mijn grote broer... Ingewikkeld allemaal hé ! Maar hoe dan ook, ik mocht eens mee van mama naar zo een sportpaleis concert en het was direct prijs.  Ik sloot deze mensen in mijn hart en daar zullen ze steeds blijven zitten.


Daarom ook dat ik zo blij ben om er morgen naartoe te kunnen gaan, zo denk ik even niet aan mijn enorme pijn en kan ik nog eens plezierige momenten beleven.


Dus Genk, hou jullie klaar want ik en mijn broers komen morgen jullie buurt onveilig maken....

Liefs
Sarah



Leave a Reply.