Morgen is het dan zover....
Mijn opname, een paar onderzoeken en dan is het wachten geblazen tot de dokter nog eens langskomt waaraan ik nog
mijn laatste vragen kan stellen.

Eerst komt in de voormiddag de psychiater nog eens dag zeggen.  Hij stond erop dit te doen, de psycholoog is er morgen niet dus zal hij eens komen kijken of ik niet te nerveus ben.
De psycholoog zal wel tijdens de ingreep bij mij zijn, ten minsten het deel onder plaatselijke verdoving omdat dit zooooo pijnlijk is.

Woensdagochtend is het dan een beetje aftellen voor ze me komen halen, ik moet als eerste naar de operatiezaal omdat ik een erge latexallergie heb.  Mijn keel gaat ervan dicht en mijn tong zwelt enorm op.  Niet echt leuk maar heb er ondertussen al leren mee leven.  Ik moet oppassen waar ik ga en uitkijken in een winkel of er niets ligt dat uit latex bestaat, zo is Droomland een winkel waar ik al jaren niet meer ben kunnen binnen gaan door de aanwezigheid van latex.

Ik laat zo snel mogel
7/1/2011 03:27:42 am

Hey Sarah,
je operatie is achter de rug,je bent er weer doorgesparteld,hopelijk kan je nu herademen,ik volg je al even via facebook,misschien kunnen we bloglinken,liefs van mij,@ Anoniempje

Reply
Heidi
7/2/2011 03:27:06 am

Hey Sarahtje, ik lees nu effe je blog van enkele keren, maar ondertussen heb ik ook gelezen dat de spygoloog je goed gesteund heeft bij de operatie.
Die latexallergie is ook gene lacher hé, ik heb dezelfde reactie als jij op latex maar dat voor andere additieven in voeding. Beangstigend hé en niet praktisch in een ziekenhuis.
tot facebooks xxx
xxx Heidi xxx

Reply



Leave a Reply.