Vandaag ben ik jarig ! Mijn broers hebben me wakker gezongen zoals ze dat ieder jaar doen.  Best wel lief moet ik zeggen.  Mijn cadeautje krijg ik volgende week, een puppy !
Heb heel wat verjaardagswensen via fb gekregen. Dat was best wel leuk.
Heb wel niet van mijn dagje kunnen genieten want moest bijna de ganse dag in de zetel blijven liggen.
De school eist zijn tol, ik ben fysiek uitgeput, ga al weken ver maar dan echt ver boven mijn grenzen om toch maar aan ieders verwachtingen te voldoen : zo vaak mogelijk naar school gaan, de uren werk 's avonds dat erbij komt... Ik kom niet meer aan rusten toe, nu niet dat ik een lui type ben maar ik moet af en toe gaan liggen omdat die bloeddruk echt wel bijzonder laag blijft.
Heb veel moeite met dit alles, vooral omdat sommige leerkrachten echt wel veel van mij verwachten.  Ik hoop dat ik het kan volhouden tot de examens maar vrees ervoor.  Het gaat maar slechter en slechter met me, hoe meer ik beweeg en doorzet, hoe erger het aan het worden is.  Bewegen moet je doen, ik hoor amper iets anders, alsof ik niets doe !
Mensen kunnen soms vreemd



Leave a Reply.