Het is me gelukt !!!

Ik heb mijn examens gelukt bij de examencommissie !!! Ik ben één van de 17 gelukkigen in de eerste graad... Wat ben ik blij, eindelijk kan mijn B-attest omgezet worden in een A-attest.
Ik verlies wel een schooljaar omdat ik al van eind september niet meer naar school ben kunnen gaan maar nu ben ik heel zeker dat ik in september in het derde jaar kan en mag starten !!
Het is heel zwaar geweest met die erge pijn maar ik werd door honderden mensen zo gesteund dat het wel moest lukken.
Dus iedereen hartstikke bedankt voor jullie duimen, kaarsjes en lieve bemoedigende woorden.
Het heeft me deugd gedaan !!!
Ook de psycholoog in het ziekenhuis dacht er aan en wenste me veel moed.  Tof !

Nu nog aftellen naar mijn consultatie bij de dokter en hopelijk krijg ik een operatie datum... anders !?!?

Het gaat niet zo goed, de pijn is zo erg dat ik mijn grenzen blijf verleggen, ik sta al zoveel maaaaaaannnnddddeeen in het rood en toch moet ik nog elke dag verder gaan met mijn grenzen verleggen.  Kan dit wel goed zijn voor mijn lichaam ????
Volgens de revalidatiearts helemaal niet, in het ziekenhuis maken ze daar helaas geen punt van, daar denken ze dat ik binnen een paar weken over iedereen zijn hoofd zal springen !?
Ik voel mijn lichaam en dat zegt : NEEN het lukt niet meer.
En daar moet ik het mee doen !

Maar h



Leave a Reply.