Wat een dag gisteren !! Heb de ontmoeting van mijn leven mogen beleven ! Ik heb meer dan twee uur en half met hem kunnen praten, hij was er enkel en alleen voor mij. Ongelooflijk was het. Ik heb al mijn vragen kunnen stellen en heb zelfs een replica van botten mogen samenstellen tot een menselijk lichaam. het coolste ding wat ik ooit mocht doen. Hij leerde me alle namen, hielp me bij de eerste helft en bij de tweede helft zei hij me de naam van het bot en moest ik het nemen en op de juiste plaats leggen. Buitengewoon cool. Ik mag stage doen in zijn museum in Amerika na mijn studies hier. We hebben emails en telefoons uitgewisseld. Ik moet hem nu verder op de hoogte houden van mijn studies en mijn gezondheid. Ik heb ook zijn nieuwst boek gekregen met een persoonlijke boodschap in, wat kan een meisje van 16 nu meer wensen dan dit. Iemand tegenkomen van zijn status die dezelfde passie deelt als ikzelf. Pff ben er nog ondersteboven van. Dit blijft in mijn geheugen gegrift zeker weten.
Jammer dat ik vandaag een hoge prijs in pijn moet betalen maar het was het zeker waard.
Bedankt aan alle mensen die dit mogelijk gemaakt hebben !
<3 <3 <3



Leave a Reply.