Vandaag mijn laatste examen voor de examencommissie !

TO of beter Technologische Opvoeding zoals ze het in de school noemen.  Ik heb absoluut geen kaas gegeten van Technische dingen dus het is niet makkelijk.

Ik heb nu wel het geluk gehad dat de peter van mijn oudste broer Jannick mij heeft kunnen helpen.  Het was al pure elektronica en ik begreep er echt niets meer van.  Ik ben die lessen ook nooit in de school kunnen gaan bijwonen.  Elk examen dat ik gaan afleggen ben via het examencommissie systeem heb ik op mijn eigen geleerd dus zelfstandig, met de hulp van mijn ouders, grote broer en Nancy voor mijn wiskunde in mijn eerste zit.  Het was echt heel moeilijk, de pijn die blijft, je voelt je ziek en ellendig en dan komen al die vakken en leerstof op je af !!
Van de school toen, geen enkele medewerking op dat gebied. 
Dat heeft me wel heel triest gemaakt omdat ik elke dag probeerde naar school te gaan, alleen lukte het me niet om daar uren te kunnen zitten.  Ik toonde me een vechter maar ze hebben me niet laten winnen... Vandaar nu al die examens bij de examencommissie.

Ik ben een vechter maar ook de strafste mensen moeten soms het onderspit delven.

Ik hoop dat ik slaag, anders weet ik echt niet meer wat te doen, in het ziekenhuis verloopt alles al zo moeilijk, als er dan nog eens dit bijkomt !!

Ik ga uit van het beste en zal slagen.  Als ik al met deze ingesteldheid kan vertrekken en beginnen ziet het er misschien veel beter uit dan ik ooit gedacht heb.
Ik word misschien nog nen echte "techneut



Leave a Reply.