Jannick (mijn grote broer) heeft voor mij een site gevonden waar ik mijn gitaar kunsten kan mee verbeteren.
Heb juist een probleem met de pijn !! Ik kan mijn gitaar niet op mijn been laten rusten dus heb ik nu een oplossing gezocht, ik zit op mijn bureau stoel en laat mijn gitaar op de armsteunen rusten.  Kan het wel niet lang volhouden maar het lukt toch even te spelen...
En daar ben ik dus echt heel blij mee, het verrijkt mijn leven hoe stom het ook lijkt.
Elke keer ik iets doe om mezelf op te vrolijken en het lukt : dan ben ik SUPERBLIJ maar dat begrijpen jullie wel.

Nu nog snel beter, veel beter worden en ik kan terug de wijde wereld in, op ontdekking naar de grote mensen wereld.

Maar nu eerst terug naar de realiteit, volgende moet ik nog eerst uren in het ziekenhuis doorbrengen, het zijn belangrijke afspraken die ik heb, er zal veel besproken worden en ik zal toch al min of meer weten waar ik aan toe ben al heeft niemand een glazen bol...

Ik hoop op een bijzonder snelle vooruitgang, ik ben nu al zover dat de neurostimulator er in zit, voor wie het interesseert mijn model is : Medtronic Restore Ultra tm.
Liefs



Leave a Reply.