Deze nacht toch beter kunnen slapen, Leander was niet meer zo ziek dus die heeft kunnen doorslapen en zo was er dus geen geluid en kon ik tussen twee medicatie inname door ook slapen.
Volgende week ga ik een week naar zee samen met mijn mama en twee broers.  Daar ga ik mijn Dorsoo bedje zo missen... dan kom ik terug naar huis, slaap ik weer drie maal in mijn eigen bed en nadien moet ik naar het ziekenhuis, daar zijn de bedden ook helemaal niet aangepast aan mijn pijn... snif snif snif, spijtig dat ik het niet kan meenemen naar daar, zou handig zijn !?  In het ziekenhuis zouden ze dan ook kunnen zien hoeveel baat ik er bij heb en als ik het heb, dan honderden andere mensen met pijn vast ook.
Ik mag dit weekend de dieren van mijn meter (buurvrouw) gaan verzorgen, zij zijn even op weekend in de Ardenne. Zip blijft zooooo lief, niet te doen, mijn hart breekt als ik hem moet achterlaten, hij wil steeds op mijn arm of schoot blijven liggen, hij spint dat het niet normaal is, kortom, ik denk dat hij me heel graag ziet.  Telkens al Leander of Arno zich op hun hurkje zetten komt hij bij hen liggen en wil er ook niet meer af.  Hij begint de mensen heel graag te zien.  Ons verwilderd katje is een mensenvriend geworden.
Ik ga ze missen als ik aan zee ben, Zip en mijn eigen kat Witchat.  Telkens als ik in het ziekenhuis lig mis ik ze ook vreselijk erg, gelukkig is er skype, dan kan ik ze nog eens zien al moet ik dan meestal wenen omdat ik ze zelf niet kan vastnemen.  Vreemd, ik wil ze zien en ertegen spreken en als het dan zover is moet ik er van huilen..
Liefs
Sarah



Leave a Reply.