Gisteren ben ik naar de neuroloog geweest om mijn resultaten te bespreken die maanden geleden werden gedaan.

Hij kan me niet verder helpen maar dat was niet de bedoeling van ons bezoek aan de neuroloog.  Ik had een medisch bylan nodig om mijn dossier bij de kinderbijslag in orde te brengen.
Ondertussen had ik ook eens een arts die naar mij kon kijken en een verse kijk op mijn toestand kon inbrengen.

Het enige wat ze dringend bij mij moeten doen is : pijnbestrijding.  het ziet er niet zo goed uit voor mij als we naar de toekomst moeten kijken...

Hij was hier heel eerlijk over.  Ik zit in een fase van mijn ziekte dat al wat aangetast is echt niet meer kan gered worden.  Dat we snel moeten ingrijpen aan mijn bovenlichaam want dat het anders echt heel slecht gaat aflopen en ik voor altijd afhankelijk zal zijn zoals nu het geval is...

Ik hoop dat mijn pijn arts rekening zal houden met zijn verslag.  Dat weet ik pas einde april dus nog een tijdje te gaan natuurlijk.  En ondertussen is het onmenselijke pijnen lijden.  

Volgende week vrijdag heb ik mijn laatste examen via de examencommissie.  Technologische Opvoeding.  Ik hoop dat mijn handen meewillen en niet zo gezwollen zijn als de vorige keer want anders kan ik terug mijn praktijk nie



Leave a Reply.