Het is niet makkelijk om je dag door te brengen als iedereen op school zit en de chatbox heel leeg blijkt te zijn !

Ik probeer wat gitaar te spelen, spijtig genoeg nooit langer dan 10 minuten omdat de pijn veel te erg is als ik langer speel.
Ik probeer ook wat te schilderen al naargelang mijn handen hun toestand.

Ik ben wel blij dat Arno en Leander nog thuis les krijgen, zo heb ik tijdens hun pauzes toch wel iemand om mee bezig te zijn of om mee te discussiëren als ik daar zin in heb.

Vandaag belde de directeur en kon me vertellen dat ik terug in het derde jaar Humane Wetenschappen ben ingeschreven.  Zalig is dit nieuws.

Donderdag moet ik terug bij de kinderarts om bloed te laten nemen.  Ik hoop dat mijn rode bloedcellen beter zijn want anders dreigt mijn operatie uitgesteld te worden al heb ik nog een kleine twee maanden om het goed te krijgen...

Dus ik hoop dat het goed is, maandag zal ik het hopelijk al weten.  Woensdag moet ik bij de psycholoog in het ziekenhuis gaan, zaterdag bij de psycholoog bij mij in de buurt.  Het is van moeten, niet van willen.  Ze zijn in het ziekenhuis bang dat ik anders zou bezwijken als ik het niet doe, de psycholoog hier bij ons is er gekomen omdat ik de rit van en naar het ziekenhuis echt niet elke week aankan.  Daarom moest ik iemand zoeken bij ons in de buurt... Maar in het ziekenhuis willen ze me ook niet uit de hand geven wat maakt dat ik ook daar moet naartoe gaan.
Best ingewikkeld allemaal maar ik zal er wel aan wennen zeker..

Veel liefs
Sarah



Leave a Reply.