Nu het echt tot mij doorgedrongen is dat ik terug een schooljaar verlies heb ik het er toch wel heel erg moeilijk mee.
De pijn is zo erg, zeker met dit koude weer. Mijn handen en armen zijn er even erg aan toe als mijn benen alleen heb ik daar geen stimulator voor die op termijn de pijn kan onderdrukken.
De paar uren dat ik les volg zijn best al zwaar, ik hoop dat het snel zomer zal zijn, zo is de pijn van het koude weer er toch al niet meer.
Maandag is er weer overleg tussen het pijncentrum en de psychiater, gewoon omdat mijn schooljaar nu in twee gedaan zal worden en zij hier meer uitleg over willen. Vooral waarom dit beslist is geweest.
Omdat de pijn te erg is en mijn lichaam het stilletjesaan opgeeft.
`Gelukkig heb ik mijn Dorsoo bedje waar mijn lichaam toch wel veel aan heeft. Het laat mijn spieren toch wel ontspannen en ik voel er me ook rustiger op worden. Ik ben nog steeds heeeeel erg blij dat ik er mag op slapen.
Hopelijk dinsdag goed nieuws na het overleg van de dokters, misschien kan ik eindelijk eens weten waar ik aan toe ben.

Veel liefs aan iedereen,
Sarah



Leave a Reply.