Ik moet dringend beginnen verder te studeren, volgende week maandag heb ik examen bij de examencommissie om mijn tweede zit te doen.  Ik heb zoveel pijn dat het me amper lukt om één zin te onthouden... laat staan een ganse cursus van een gans schooljaar...
Maar er is geen keuze dus ik MOET doorzetten, op 8 april ken ik dan mijn resultaten.
Hopelijk ben ik er dan door en moet ik die vervelende leerstof niet meer bekijken...

Morgen heb ik terug afspraak in het ziekenhuis bij de pijn psycholoog... De rit naar het ziekenhuis is meestal heel pijnlijk maar de psy zelf is best wel een coole gast, al kan hij soms ook wel vervelend doen maar dat doen ze allemaal wel eens.  Meestal trek ik mij daar niet veel van aan want dat heeft toch geen zin.  Mijn pijn is er dag en nacht en hoe ik er mee omga is mijn eigen zaak.  Ik zet door en meer kan ik niet doen, klagen doe ik zelden want dat geneest mij niet...

Ik krijg door mijn ziekte heel wat moeilijke levenslessen te verwerken maar dat zal mij rijker maken als mens, daar ben ik al zeker van.

Iedereen veel goeds gewenst.
Dikke knuffel
Sarah
Bedankt voor jullie steun...



Leave a Reply.