Vandaag een nieuwe dag vol aangename verrassingen.

De reactie van mijn klasgenoten zijn echt heel hartverwarmend.  ik had dit nooit gedacht.  Ik ben zo weinig naar school kunnen gaan en toch denken ze aan mij.

Hartelijke dank iedereen om zo aan mij te denken.
Ook al kom ik even terug naar school, helaas kan ik niet meer naar mijn vorige klas omdat ik via de examencommissie niet al mijn examens gelukt heb.  Hierdoor kan ik niet meer als vrije leerling in het derde jaar gaan zitten.

Dit heeft me al verschrikkelijk verdrietig gemaakt.  Eerst moest ik mijn stimulator laten wegnemen door een ontsteking en een paar weken later hoor ik dat ik niet door ben voor al mijn vakken en dus zal moeten blijven zitten.

Iets erger kon me dus niet overkomen.  Mijn wereld stortte echt helemaal in, vooral ,ik zat in een super leuke klas waar ik af en toe de aap kon uithangen zonder echt stout te zijn.

Ik ga ze heel erg missen, zeker nu ik ook helemaal niet meer naar school kan, ik zie ze dus ook niet meer op de speelplaats. 

Ik hoop dat het allemaal terug in orde zal komen éénmaal ik terug een beetje naar school zal kunnen gaan.

Bedankt mensen om me te vo



Leave a Reply.