Vandaag mijn bloed laten nemen....

Voor het eerst had ook zij (kinderarts) moeite met een ader te vinden.  Mijn ziekte is een verstoring van de bloedvaten en het zenuwstelsel; zal er wel mee te maken hebben zeker ?!

Nu is het wachten tot maandag om te kijken of alles in orde 
is, ik hoop het want neem toch al heel lang hele hele hoge dosissen medicatie.  Mijn rode bloedcellen doen nogal moeilijk dus ik hoop dat die veel beter zijn want anders willen de dokters me niet in slaap doen en dat zou betekenen dat mijn datum terug verder weg geschoven zal worden.  Dus iedereen duimen maar dat het ok is en alles terug normaal is geworden.

De pijn is heel erg en dat maakt me soms zo ambetant dat iedereen het hier moet ontgelden.  Ik vind dit erg dat ik iedereen hier thuis mee belast.  Mijn broers blijken het er heel moeilijk mee te hebben en daar voel ik me dan weer schuldig over.  Ze moeten door mijn ziekte al zoveel missen.

Wat ik zeker weet is dat ik zonder de hulp van onze kinderarts niet zou kunnen.  Zij staat recht achter me, doet echt alles om me te helpen en me zo comfortabel mogelijk naar mijn operatie naartoe te leiden.  Echt super tof.

Veel liefs iedereen, de pijn is te erg, schrijf morgen wel meer.

Sarah



Leave a Reply.