Vandaag is de inspectie van Onderwijs bij ons op bezoek geweest.  Mijn 2ling broers Arno en Leander krijgen nu al vier jaar (en hun laatste jaar) thuis les van mijn mama en papa.  Af en toe krijgen ze hiervoor inspectie over de vloer die komt kijken of alles volgens de wet verloopt, dus dat ze wel degelijk les krijgen en vooral wat ze daarbuiten doen.

Mijn broers en mijn ouders zijn met grote onderscheiding geslaagd in hun opzet.  Alles was prima in orde, ze stonden versteld hoe ze het allemaal aangepakt had, vooral mama, papa gaf juist wiskunde omdat ik te vaak naar het ziekenhuis moet en mama steeds met mij moet gaan en ze dus minder tijd had dit schooljaar om alles te geven.
Ze hebben het dus heel goed gedaan en daar zijn ze heel trots op.

Morgen gaan we naar zee om naar de school te kijken waar ze hun eindexamen van het zesde leerjaar gaan afleggen, dit is voor hen in Oostduinkerke omdat dit de enige school is die met OVSG toetsen werkt en daarop zijn ze voorbereid.  We gaan dus noodgedwongen een weekje aan zee doorbrengen om hun hun examen te kunnen laten afleggen.  Ik moet mee want ik heb constante verzorging nodig en die kan papa mij niet geven omdat hij moet gaan werken en mij niet kan verzorgen.  Ik hoop dat de pijn onder controle blijft want het is kantje boord als ik ook maar iets extra's doe buiten liggen is de pijn onmiddellijk terug daar.  Ik zal dus goed moeten uitkijken om het niet te laten gebeuren en ik toch wat kan genieten van een dagje aan zee.
Veel liefs
Sarah



Leave a Reply.