Ik ken mijn vakken die ik dit schooljaar zal moeten afleggen.
Vrijdag heb ik al een inhaalexamen van wiskunde en maandag van Engels. Dat laatste is geen probleem maar dat wiskunde !!! Definities en nog eens definities. Ik kan ze niet meer aanzien en toch, ik zal hier ook doormoeten vrees ik.
Volgende week moet ik ook terug bij de psychiater en de pijnarts in het ziekenhuis.
Bij de dokter zal er niet veel nieuws te rapen vallen en zal ik pas binnen een paaaaaar maaaaaaanden terug moeten gaan. Als ze je niet meer kunnen helpen heeft het ook geen zin om er naartoe te gaan zeker !
Maar bon, ik heb nog de pijn psycholoog en de psychiater waar ik mag bijgaan. 
Ik hoop dat het zal lukken en ik de vakken die ze me dit schooljaar opleggen te doen zijn en ik toch voor dit onderdeel kan slagen.
Veel liefs
Sarah



Leave a Reply.