Eindelijk, ik heb mijn datum gekregen wanneer mijn ingreep gaat plaatsvinden... Gek eigenlijk dat ik naar een operatie uitkijk, de meeste mensen zouden bang zijn, ik dus niet..

Ik zal dus opgenomen worden op 28 Juni, de dag erna zal de operatie doorgaan...

Ik ben opgelucht dat het er eindelijk van komt.  Ik wacht nu al zolang na het verwijderen van mijn extern toestel door een infectie dat ik dacht dat het er nooit meer ging van komen.

De artsen in het ziekenhuis zullen wel veel gezweet hebben om tot die beslissing te komen alsook de psy denk ik.  Er is nog geen kind hier in België die een neurostimulator ingeplant heeft gekregen van mijn leeftijd, daarom is het zo moeilijk om die beslissing te nemen.

Nu, ik ben blij dat ze het aandurven.  Ik ben een eigenwijs iemand, dat heeft me tot nu toe altijd rechtgehouden zeggen de mensen rondom mij en ik denk wel dat ze gelijk hebben.

De weg is nog immens lang maar ik zie wel waar ik uitkom.  Na de ingreep kan het enkel stijl vooruit gaan.  Als het aan mijn wilskracht alleen zou liggen spring ik na een week over iedereen zijn hoofd, alleen zal het iets trager gaan vrees ik.

Ik laat zeker weten hoe ik aan het aftellen ben, hoe ik me voel en wat voor tegenslagen ik weer overwonnen heb.

Veel liefs aan iedereen,
Sarah



Leave a Reply.