Vandaag heel droevig nieuws gekregen van mijn nichtje Lissa.  Miss Lee, hun paard is gestorven.  Ze had helaas een dodelijke ziekte...

Ik keek er zooooo naar uit om éénmaal beter het mee te gaan verzorgen met haar.  Elke dag stond ik op met het gedacht dat het bijna zover ging zijn.  Ik ben dol op paarden, alleen door mijn ziekte kan ik er niet op rijden want dat zou ik kwa pijn niet overleven.

En nu, is het te laat, weg gedachten van ......
Mijn tante en nichtjes zijn zo droevig dat ik het haast niet in woorden kan uitdrukken.  Ik ben het mee met hen.
Vandaag ga ik niet studeren voor mijn examens maandag want dat zou helemaal niet lukken.

Deze nacht heel vaak wakker geworden van de pijn en nu nog dit hele droevige nieuws... Het lukt niet.

Hopelijk morgen beter.

Heel veel liefs, lieve mensen.
Sarah



Leave a Reply.