Sinds ik op bezoek geweest ben bij die revalidatiearts blijft die extra pijn die ik er kreeg maaaaaar duuuuuuren en duren.  Het vermindert maar niet.

Dit is bij mij zo dikwijls het geval, krijg ik door een inspanning of onderzoek meer pijn, dan blijft dat meestal op die grens en komt er alleen maar bij en er gaat niets weg.  Lijkt wel of mijn lichaam alles voor zichzelf wil houden !?!?
Maar ik wil het niet, ik wil het weg en liefst zo snel mogelijk....

Ik hoop enkel dat ik het met gemak zal aankunnen om door te zetten want het begint nu toch wel heel zwaar door te wegen, meer dan vijf jaar dag en nacht pijn het is geen lachertje.  Dat ik hierdoor groei als mens zal zeker wel zijn maar wil ik dit wel, is toch wel een hele hoge prijs die ik hier aan het betalen ben.  Ik wil gerust op mijn tijd volwassen worden en niet zoals nu al van mijn 9 jaar al... Lijkt me veel te vroeg.  Maar zoals bij vele dingen hebben we het niet om te kiezen.

Pfff ik wou toch nog liever iets langer "kind" zijn.  Laat het volwassen leven maar voor anderen, die waar het zo belangrijk voor is, voor mij is het meestal dat ik de dag neem zoals hij komt. Alles op zijn tijd... Dus helemaal niet zoals het nu verloopt.

Liefs
Sarah



Leave a Reply.