Wat een dag gisteren !

Een dag om NOOIT meer te vergeten !
Bedankt mensen om aan mij te denken ...
We werden heel goed ontvangen toen we aankwamen, ik kreeg een rondleiding en ik voelde dat het goed zat.

Ik kreeg Goedele al heel snel te zien in de gang zodat ik al een babbeltje kon slaan.  Ze stelde me direct op mijn gemak.  Ook de crew was super.

Nadien mocht ik direct in de schmink stoel plaatsnemen en werd ik voor de eerste maal in mijn leven geschminkt.  Een hele onwennige bedoening maar best wel leuk.

Dan werd het tijd om naar de studio te gaan.  Ik was best onder de indruk van de hoge plafonds.  Toen het aan mij was, was ik best rustig.  Ik deed wat ik moest doen (in mijn ogen dan !) en was best trots achteraf.
Ik hoop dat ik andere kinderen ten steun kan zijn door mijn getuigenis.

Wat ik ook zal onthouden is dat Mevr. Goedele enorm lief is en Jan Verheyen ook.  Ook Mijnheer Weyndaele was super lief.

De pijn was wel enorm enorm enorm erg maar ik heb het er voor over gehad. 
Een dag om nooit meer te vergeten .......

Liefs
Sarah



Leave a Reply.