Hallo iedereen,

deze nacht wonder boven wonder weer een vijftal uur geslapen.  Dat andere bed doet echt wonderen.  Ik kan het amper geloven wat een verschil.  Je wordt daar heel relaxed van als je er nog maar gaat op liggen dus slapen moet je er gewoon op doen, je lichaam kan niet anders.  Je lichaam schreeuwt er bijna naar !?

Straks mogen we naar de studio's van vtm rijden.  Het is best spannend allemaal, voor de eerste keer in mijn leven zal ik geschminkt worden en krijg ik een loge met eten en drinken. Al die sterren die ik waarschijnlijk zal tegenkomen... Kortom ik denk en hoop dat het een dag zal worden om NOOIT te vergeten.

Ik breng morgen zeker verlag van deze dag en zorg zeker voor de nodige foto's.

Hopelijk kijken er veel mensen en zullen ze beter begrijpen wat een kind met pijn allemaal moet doorstaan.

Liefs
Sarah
Dylan
11/24/2010 01:11:42 am

nog alleen hopen dat het zo lijft

Reply



Leave a Reply.