Ik word de laatste tijd heel erg verwend !!

Eerst kreeg ik een heel leuk boek van Diane, gisteren kreeg ik twee super interessante boeken van twee top Forensische Antropologen van Amerika cadeau.  Ik kreeg ook een uitnodiging om langs daar te gaan, alleen kost dit te veel geld en zal ik dus maar lekker wegdromen in de boeken..

Ik was in de wolken want later zou ik ook graag voor dit beroep willen kiezen.  Alleen met mijn gezondheid weet ik niet of dit ooit mogelijk zal zijn maar ik blijf dromen.

Ik kan nu mijn kennis verrijken plus veel Engelse woorden bijleren.  Allez, Amerikaans Engels, nog altijd iets anders dan Britisch Engels zoals ik vaak moet horen in de Engelse les op school.  Soms zeer verwarrend maar bon.

Mijn pijn is er nog steeds en de stimulator is nog niet juist gezet, mama moet morgen naar het ziekenhuis gaan en gaat toch nog maar eens vragen of ik echt niet vroeger kan langskomen dan eind oktober.

Ik ben blij dat de zon schijnt, ik kan wel niet lang buiten omdat de zon echt brand op mijn huid, vroeger zat ik er uren in te spelen en zag ik altijd heel bruin.  Nu is het veel minder.

Veel liefs aan iedereen gewenst.



Leave a Reply.