Mijn ouders hebben me altijd geleerd dat ik in het leven heeeeeeel geduldig moet zijn... En dat ben ik meestal ook. Je past je aan of je het nu leuk vindt of niet. Ik heb in de jaren dat ik al ziek ben heel wat geduld moeten hebben !!

Maar nu is het helaas op denk ik !!

Telkens beloven ze in het ziekenhuis iets en telkens verloopt het anders.  Nooit doen ze de dingen die ze de keer ervoor beloofd hebben.  En ik, ik moet pijn lijden zonder enige reden.  Ik heb er gewoon genoeg van.
Ik ben een mens, geen dier !!!!!!!!!!!!! En dan nog, dieren mag je zo niet laten lijden of je hebt een proces van Gaia aan je been.  Geen enkele dierenarts laat een dier zoveel pijn lijden als ik momenteel moet...
En dan vraag ik me af : WAAROM.  Er is een oplossing en ik krijg ze niet.

Ik heb ook nog steeds geen datum wanneer mijn ingreep zou kunnen plaatsvinden.  Dus ook op dat vlak geen enkel lichtpuntje...

En dan moet ik nog studeren voor dat stom examen Technologische Opvoeding dat ik vrijdag nog moet gaan afleggen...  En als ik niet luk mag ik drie jaar over mijn tweede middelbaar doen want ik moet voor ALLE vakken geslaagd zijn om mijn attest eerste graad te krijgen of ik nu naar school kan gaan of niet.  Maakt voor hen niet uit.

En dan moet ik alles eerlijk vinden en nog de moed hebben om verder te doen !?!?

Lieve mensen voor mij was het hier genoeg.

Veel liefs
Sarah



Leave a Reply.