Mama belde deze ochtend naar het ziekenhuis om toch nog maar eens mijn probleem met mijn stimulator aan te kaarten...
Ze had een vriendelijke verpleegster aan de lijn, ze kon dus op haar gemak uitleggen wat er juist scheelde met mijn stim.  Ze vertelde dat ze het eerst met de dokter moest gaan overleggen wat ze konden doen.
Mama vertelde ook dat mijn stim nu al een week uit stond en wachten tot eind oktober echt niet haalbaar leek !
Toen ze terug aan de lijn kwam vertelde ze dat ik woensdag op de middag mocht langskomen om alles nog eens te bekijken.
Het zal bij een dokteres zijn maar het is de vriendelijke van de twee dus ik ben nog gerust op dat vlak.
Nu dus hopen dat het lukt.
Ik heb grote problemen met mijn bloeddruk, hiervoor gaan mama morgen ook nog eens bellen naar de kinderarts want het is heel erg 8/5 is echt niet hoog te noemen.
Meer rusten als nu het geval is zal moeilijk gaan maar ik hoor het morgen wel wat ik nog meer kan doen dan mijn medicijnen voor de bloeddruk nemen.
Ik dacht al veeeeeel verder te staan als nu het geval is.  Ik moet me er dus mee verzoenen dat de weg inderdaad nog verschrikkelijk lang zal zijn.
Liefs
Sarah



Leave a Reply.