Maandag is het terug zover, mijn tweede zit via de examencommissie.
Studeren en zoveel pijn, ik blijf het een onmogelijke combinatie vinden en toch : ik moet het combineren want de pijn is er dag en nacht.  Het stopt echt nooit.  Als ik iets wil bereiken in mijn leven moet ik studeren, pijn of geen pijn.

Woensdag moest ik normaal bij mijn pijn psycholoog gaan maar hij was ziek.  Soms vraag ik mij af wat ik bij "een" psycholoog moet gaan zoeken en andere momenten denk ik : blij dat ik er eens kan naartoe gaan.  
Ik zou hem nu kunnen gevraagd hebben hoe ik die combinatie het beste maak, studeren en veel pijn hebben !

Maar dat veranderd niets aan mijn examens natuurlijk, die moet ik gaan doen, kunnen of niet, bij de examencommissie kan je je examens niet verplaatsen.

Als jullie allemaal eens een kaarsje doen branden, misschien lukt het me dan wel ??

Prettig weekend iedereen,
Liefs
Sarah
Marleen Mollen
2/26/2011 01:42:20 am

Lieve Sarah...ik heb zelf ook examens voor de middenjury gedaan,onder dezelfde omstandigheden!Ondertussen 20 jaar geleden,toen was van de ziekte weinig geweten, en zei men dat het stress was! Ik ging in Brussel logeren, de reis was op zich al uitputtend!! Veel succes meisje, ik brand zeker een kaarsje voor jou...dikke , warme knuffel....xxxxxx à__- Marleen Mollen

Reply
Sarah
2/26/2011 07:47:20 pm

Bedankt Marleen,

Ik doe mijn best morgen en zie wel wat het zal worden, ik doe mee voor de tweede maal en het zijn niet al mijn vakken, ik kreeg een B-attest dus dat is nog een geluk voor mij.
Ik hoop dat je ondertussen al wel beter bent.

Lieve groetjes
Sarah

Reply



Leave a Reply.