Nu mijn laatste examen bij de examencommissie achter de rug is en ik vol spanning naar mijn resultaten lig te wachten vraag ik me af : en wat nu ???

Ik mag nu terug denken aan vooruitgaan wat de school betreft.  Als ik geslaagd ben kan ik eindelijk terug de leerstof van het derde jaar krijgen of volgen.  Het probleem is dat ik niet naar school kan omdat ik veel te veel pijn heb en soms heel ziek ben.  Momenteel wil mijn bloeddruk weer niet mee, ik word nog meer gedwongen om te rusten en ik ben dit kotsbeu, het is goed weer en ik wil lopen, fietsen, voetballen en nog veel en veel meer, niet liggen of zitten en de minuten aftellen tot de volgende pijnstiller zodat het toch nog ietsje dragelijker wordt.

Mijn mama nam contact op met bednet maar ik sta op de wachtlijst, er is voor dit schooljaar geen plaatsje meer, of beter gezegd, geen computer of installatie meer vrij.

En dan vraag ik me dus af : en wat nu, geen contact dus meer met de vriendinnen dit schooljaar, geen les meer volgen, dus blijven staan zoals het nu is.  Ik wil slimmer worden, taken maken zoals iedereen.  Kortom "erbij" horen.

Wie me dit aandoet wil ik ooit eens in zijn/haar ogen kijken en vragen : WAAROM IK !

Dinsdag naar die vervelende psychiater, (niet de persoon maar zijn beroep) .. moet voor het "dossier" ha ha ha.  Zoveel pijn lijden om tot daar te rijden en dan wat te leuteren over van alles en nog wat, hoe onzinniger hoe beter zeker !?

Ze weten echt niet wat ze mij hiermee aandoen....

Liefs
Sarah


Miet
3/22/2011 01:17:36 am

Sarah, 't is geen bednet en veel contact met andere mensen heb je niet, maar het helpt wel om vooruit te komen voor wiskunde, op eigen tempo: www.khanacademy.org
Klik op 'practice', dan wordt het wel duidelijk.

Groetjes,
Miet

Reply
Sarah
3/22/2011 04:37:21 am

Heel erg bedankt Miet, ik ga er morgen zeker werk van maken.

Liefs
Sarah

Reply



Leave a Reply.